Dziś mamy 29 kwietnia 2024, poniedziałek, imieniny obchodzą:

15 kwietnia 2024

Debata kandydatów na burmistrza Kcyni. Oglądaj na żywo (link)

fot. ZM

fot. ZM

Na nakielskiej przystani trwa debata wyborcza# z udziałem kandydatów na burmistrza Gminy Kcynia. Spotkanie rozpoczęło się o godz. 17.00.

Pretendenci do objęcia najważniejszego stanowiska w gminie Kcynia - Mateusz Stachowiak i Wojciech Niemczyk mierzą się z pytaniami organizatorów i mieszkańców. Kandydaci mają także okazję zadać pytanie swojemu kontrkandydatowi.

Wydarzenie jest transmitowane na żywo na oficjalnym fanpage'u Kcynia24.pl na Facebooku oraz na platformie Youtube.

Zapraszamy do oglądania relacji LIVE z debaty.


Oceń artykuł: 45 18

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (322) Zgłoś naruszenie zasad

    • 15 (153)

    Marek, w dniu 15-04-2024 17:34:57 napisał:

    Zdecydowana wygrana Niemczyka,

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 3 (149)

    Ona, w dniu 15-04-2024 18:18:01 napisał:

    Niemczyk nie wykazał się. Wyszedł na cwaniaka, stosując dziwne docinki itp. Myślę, że wielu ludzi po tej debacie nie zagłosuje na niego.

    odpowiedz

    • -6 (118)

    Kcynianin, w dniu 15-04-2024 18:36:55 napisał:

    Super Panie Wojtku bardzo merytoryczne odpowiedzi bez żadnej zemsty życzę wygranej i gratuluję zarzuty przynależności do partii żenada śp.burmistrz też należał do partii a fundusze otrzymywał od konkurencyjnej partii.

    odpowiedz

    • 17 (133)

    kcynie to tylko zaorać, w dniu 15-04-2024 18:41:03 napisał:

    Pan Niemczyk słusznie zauważył, że 10 lat bycia radnym przez Pana Stachowiaka nie przyniosło dla Gminy Kcynia ŻADNYCH korzyści co może dać nam Wyborcom do zrozumienia, że i Jego rządy bycia burmistrzem nic nie dadzą to jedna sprawa, a druga to poparcie "partyjne". Pana Niemczyka PiS nie poprało oficjalnie (poparło Pana Dudę - który poparł Pana Stachowiaka) więc nie łączmy Pana Niemczyka z partiami a tylko z jego poglądami i programem wyborczym, który jest PRO a nie ANTY gminny. Podsumowując - Niemczyk zdecydowanie wygrał te debatę. Mateusz to jeszcze nie ten czas - wybacz.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 8 (128)

    Kcy, w dniu 15-04-2024 18:53:23 napisał:

    Widać po Panu Niemczyku nienawiść. Odpowiada w sposób przesmieczwczy.

    odpowiedz

    • -13 (105)

    Vlad Palownik, w dniu 15-04-2024 19:02:00 napisał:

    P. Stachowiak nie odpowiedział merytorycznie chyba na żadne postawione pytanie. Lawirował, uciekał w odpowiedziach do definicji (choćby przy pytaniu o GCKiB). Wytykając P. Niemczykowi fakt iż to czy owo nie leży w kompetencji burmistrza odbiera tej funkcji całkowita sprawczosc. Oczywistości, frazesy, niestety tanie próby ataku - spodziewałem się więcej po kcynianinie :) Szkoda, ze próbował podpiąć Niemczykowi wole zamknięcia strzelnicy, gdzie ten kilkukrotnie podkreślił, ze taki pomysł nigdy się nie pojawił. Niestety farsa okazała się również wypowiedz dotycząca restrukturyzacji sieci szkol. Trudne decyzje trzeba również umieć podjąć, a nie podejmować. I chyba używając w późniejszych wypowiedziach budynków zamkniętych podstawówek jasno zdradził, Pan Mateusz rzecz jasna, jakie są jego prawdziwe intencje. Przeszktalcenie w stowarzyszenia? Błagam, to kiełbasa wyborcza i to taniej maści. Problem wróci do rady, ci będą debatować, mieszkańcy trzymani w niepewności coraz bardziej się irytować, a pieniądze z budżetu wypływać. 5:0 na korzyść Niemczyka. Z całym szacunkiem dla Pana Mateusza, myśle, ze jest dobrym samorządowcem, ale na fotel burmistrza to trochę za mało.

    odpowiedz

    • -26 (90)

    Mieszkaniec , w dniu 15-04-2024 19:09:21 napisał:

    Pan Niemczyk miał nie złą ubawe z debaty już wiem na kogo zagłosuje

    odpowiedz

    • 1 (105)

    Karola, w dniu 15-04-2024 19:14:49 napisał:

    Pan Niemczyk to polityk z krwi i kości. Moim zdaniem takiego burmistrza, w swojej obecnej sytuacji potrzebuje Kcynia. Pan Mateusz nie odpowiadał na zadawane pytania. Osobiście nic do niego nie mam, ale to jeszcze nie jego czas

    odpowiedz

    • -11 (89)

    TW Zdzisławski, w dniu 15-04-2024 19:24:12 napisał:

    To, że nakielski PiS nie poparł pana Niemczyka to tylko na korzyść dla niego. Nakielski PiS to banda nieudaczników i karierowiczów. To tylko potwierdza postawa pana Dudy. Kcynia ma niepowtarzalną szansę na rozbicie układu, dosyć rządów komunistów, rządzą w Nakle, Kcynii, Szubinie od 1945. Już wystarczy, Mieszkańcem Kcyni nie jestem, ale jako wyborca prawicy, oburącz poparłbym pana Niemczyka na miejscu wyborców w Kcynii i okolicach. Na pewno to szansa na pozytywne zmiany.

    odpowiedz

    • -2 (104)

    R.R, w dniu 15-04-2024 19:25:18 napisał:

    Miny i zachowanie p.Niemczyka jeszcze bardziej mnie do niego zniechęciła.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (99)

    Mieszkaniec, w dniu 15-04-2024 19:33:03 napisał:

    Brawo Pan Niemczyk

    odpowiedz

    • 2 (92)

    Szymon , w dniu 15-04-2024 19:33:12 napisał:

    Czas na zmiany w naszej gminie zróbmy je razem głos na Wojtka

    odpowiedz

    • 11 (103)

    Spindoc, w dniu 15-04-2024 19:33:38 napisał:

    Działania. To mnie interesuje. 3 miesiące żeby przekonać do siebie ponad 900 osób. 10 lat żeby przekonać 100 osób więcej. Czy tu potrzeba komentarza? Wypowiem swoje zdanie na ten temat. Po debacie zagłosowałbym na Niemczyka. Podsumowując nie udawaj że coś sobą reprezentujesz bo kiedy się odezwiesz okazuje się że król jest poprostu nagi

    odpowiedz

    • -5 (79)

    tylko Niemczyk, w dniu 15-04-2024 19:36:50 napisał:

    Jako człowiek PIS-u popieram Pana Niemczyka! Myślę,ze jego wybór na pomoże rozwiązać wiele nierozwiązanych problemów. Rozwiąże tez problem strzelnicy, przecież każdy wie,ze nie służy ona mieszkańcom, naszej gminy!Mamy z tego tylko huk, a można przecież brać sporą dzierżawę za jej wynajem. Przyjrzy się też niektórym przekrętom! Bo chyba nadeszla na tonajwyższa pora!

    odpowiedz

    • 5 (83)

    Mózg , w dniu 15-04-2024 19:39:02 napisał:

    Wytykanie przynależności partyjnej? Serio? Przecież Niemczyk mógł go zaorać tą konfederacją. Nie zrobił tego bo koleś ma honor. I kto tu jest mściwy? Jedno zdanie pokazało ZWOLNIĘ nie ważne czy prawnik robi to co ma ogarnąć. Zwolnić zapłacić karę umowną. Mściwy to widać kto jest

    odpowiedz

    • -2 (82)

    Jestem Za!, w dniu 15-04-2024 19:41:56 napisał:

    Jak myślicie , dlaczego Niemczyk w tak krótkim czasie zyskał popularność? Bo jest mądry ! Obawiam się nawet, ze gdy zacznie drążyć to dojdzie do wielu prawd!Zeby tylko mandat niektórym nie wygasł!

    odpowiedz

    • -4 (78)

    Marcin, w dniu 15-04-2024 19:43:43 napisał:

    Czytając te komentarze to myślę sobie ,że to tak jak dzieci -na złość mamie i tacie odmrożę sobie uszy ,a potem będę cierpiał.Tak jest z nami ,a co tam niech wygra N. I będziemy się z nim męczyć przez pięć długich lat,a czasu się nie cofnie.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (99)

    Paweł, w dniu 15-04-2024 19:51:23 napisał:

    Niemczyk zaorał Stachowiaka aż miło.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -16 (54)

    Alek, w dniu 15-04-2024 19:53:03 napisał:

    Panie R. Koniec jaki będzie tego koniec ?

    odpowiedz

    • -17 (73)

    Polonista, w dniu 15-04-2024 20:04:23 napisał:

    Mateusz sprawdź definicje słowa ksenofobia

    odpowiedz

    • -9 (77)

    brawo woj, w dniu 15-04-2024 20:08:47 napisał:

    Jestem rolnikiem od 20 lat ale w kcyni takiej orki już dawno nie widzialem :))))

    odpowiedz

    • 11 (89)

    Szafcio, w dniu 15-04-2024 20:16:56 napisał:

    Czy wy nie widzi je co w tej Kcyni się dzieje ?.Na moje powinien ktoś być z poza Gminy Kcynia bo zawsze zostawał Burmistrz z okolicy Kcynii.Szczerze,nigdy nie będzie w Kcyni dobrze dopóki Burmistrzem będzie zostawać ktoś z Kcyni.

    odpowiedz

    • -24 (52)

    Pozdrowienia dla Darka, w dniu 15-04-2024 20:18:14 napisał:

    Ilona...

    odpowiedz

    • -6 (66)

    Smutne losy kibla w urzędzie, w dniu 15-04-2024 20:19:00 napisał:

    Jutro od rana znów kibel zajęty :(

    odpowiedz

    • 14 (82)

    Obserwator, w dniu 15-04-2024 20:19:36 napisał:

    Panie Mateuszu nie przypominam sobie Pana osobistego sukcesu w kcynskiej Radzie a mógł Pan, aktywność Pana na sesjach była bardzo słaba a teraz chce zostać Pan Burmistrzem - trochę słabo !

    odpowiedz

    • -14 (56)

    Ola, w dniu 15-04-2024 20:21:25 napisał:

    Od jutra za ten klaps o 17:00 wyleje się na Niemczyka morze pomyj - zobaczyta

    odpowiedz

    • 9 (53)

    Miś, w dniu 15-04-2024 20:21:51 napisał:

    Bardzo dobra debata. Gratulacje dla obu Panów.

    odpowiedz

    • -13 (37)

    Dobieszewianin, w dniu 15-04-2024 20:25:30 napisał:

    Tolek, szykujesz się już?

    odpowiedz

    • -14 (76)

    Nie głosuję, w dniu 15-04-2024 20:27:40 napisał:

    Niemczyk strasznie arogancki, cyniczny i zarozumiały gość... po tej debacie stracił Pan mnóstwo głosów....

    odpowiedz

    • 33 (67)

    Podatnik , w dniu 15-04-2024 20:28:37 napisał:

    Zwróćcie uwagę kto dzisiaj trzęsie się na swoim krześle , uważam że jeżeli ktoś wykonuje prawidłowo i sumiennie swoje obowiązki to nie musi się obawiać o swoją posadę , tylko pytanie a jak wykonywałeś swoje obowiązki , przecież wiadomo że niektóre posadki są po znajomości i tyle w temacie !

    odpowiedz

    • 15 (91)

    Mirek, w dniu 15-04-2024 20:50:07 napisał:

    Niemczyk żebyś posprzątał w tej gminie to bagno

    odpowiedz

    • 9 (83)

    Brawo Wojtek, w dniu 15-04-2024 20:50:31 napisał:

    Do przodu Kcynia!!!! Wojtek ma mój głos

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -9 (83)

    ELA, w dniu 15-04-2024 20:53:25 napisał:

    trzeba pogonić niemczyka z kcyni a burmistrz tylko STACHOWIAK

    odpowiedz

    • 9 (71)

    Teresa, w dniu 15-04-2024 20:54:43 napisał:

    Ale urzędasy trzęsą tyłkami. Raz na zawsze posprzątać stajnie Augiasza

    odpowiedz

    • 8 (76)

    Koniec z esbecją , w dniu 15-04-2024 20:54:48 napisał:

    Masa głosów nowych na Wojtka dziś.... Brawo!!!! Nareszcie!!!

    odpowiedz

    • -20 (50)

    Ciekawe, w dniu 15-04-2024 20:55:43 napisał:

    Ciekawe co musieli obiecać pawelkowi

    odpowiedz

    • 8 (80)

    ELA, w dniu 15-04-2024 20:56:31 napisał:

    Tylko Stachowiak

    odpowiedz

    • -1 (71)

    Super, w dniu 15-04-2024 20:56:59 napisał:

    Nareszcie czyszczenie gminy. Po tylu latach ... Nareszcie

    odpowiedz

    • 10 (70)

    ELA, w dniu 15-04-2024 20:57:28 napisał:

    Niemczyk to jak by zpstal burmistrzem do rozwaliłby całą kcynie

    odpowiedz

    • 7 (73)

    Lokals, w dniu 15-04-2024 20:58:03 napisał:

    Nie jestem z Kcyni, ale słuchałem debaty i jestem pod wrażeniem Pana Niemczyka. Idealny człowiek na włodarza - merytoryczny, z pomysłami i niezależny od lokalnych układów, przynajmniej na razie.

    odpowiedz

    • -29 (37)

    Nie bądźcie śmieszni, w dniu 15-04-2024 20:58:27 napisał:

    Tak tak. Na allegro by sprzedał hahahha

    odpowiedz

    • 2 (80)

    ELA, w dniu 15-04-2024 20:59:01 napisał:

    Czemu niemczyk chce zostać w kcyni a nie z żoną w janikowie?

    odpowiedz

    • 2 (86)

    Jupik, w dniu 15-04-2024 20:59:26 napisał:

    Niemczyk dno, zadufany w sobie i pewny zwycięstwa.Precz z pisem.Pytania bez odpowiedzi.

    odpowiedz

    • 32 (56)

    ELA, w dniu 15-04-2024 21:00:12 napisał:

    ludzie o tym gadają

    odpowiedz

    • 13 (83)

    Marian, w dniu 15-04-2024 21:02:51 napisał:

    Brakuje takich ludzi jak Niemczyk

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -5 (65)

    Ada, w dniu 15-04-2024 21:25:58 napisał:

    Paweł do Twojej wiadomości zaora was naiwniaków napewno jak otrzyma tę wymarzoną posadkę...będzie wam zatykał usta mówiąc STOP albo odpowiadając pomidor na niewygodne dla niego pytania Cała prawda o Panu Niemczyku. Niestety takie techniki to norma Pana Niemczyka

    odpowiedz

    • 21 (43)

    Głos, w dniu 15-04-2024 21:27:05 napisał:

    Miny i uśmieszki Pani prowadzącej nie na miejscu, profesjonalizmu zero ps. Usuwa komentarze

    odpowiedz

    • -3 (59)

    nakielanin , w dniu 15-04-2024 21:29:42 napisał:

    Jak Niemczyka nie chcą w Kcyni to zapraszamy do Nakła

    odpowiedz

    • 2 (64)

    Rodzic zamkniętej szkoły , w dniu 15-04-2024 21:31:28 napisał:

    Panie radny Mateuszu przez pierwsze 5 lat kadencji o Panu nie słyszałam aaaa chyba że asfalt koło domku. W drugiej pięciolatce karencji jest Pan zapamiętany jako pierwszy do zamknięcia szkół. Sipiory się udało niestety. Pan śmie mówić o Panu Niemczyku że zbyt ostro chce zamykać szkoły? A Pan Mateusz co? Zawsze był za zamknięciem szkół. Stowarzyszenia? Teraz są okey? A jak zamykał Sipiory nie było mowy o stowarzyszeniach. Proszę jaka zmiana. I jeszcze jedna sprawa. Widać że chrapkę Pan Stachowiak ma na Rozstrzębowo żeby zrobić dom dla seniorów? No ładnie....to co Pan Niemczyk mówi głośno....Pan Mateusz po cichu o tym myśli.

    odpowiedz

    • -5 (57)

    Szafcio, w dniu 15-04-2024 21:40:41 napisał:

    Stachowiak mówi że tyle gruntów jest pod inwestycje,może czycha żeby swoje oddać bo słyszę że już czystki u siebie robi

    odpowiedz

    • 5 (69)

    Ja, w dniu 15-04-2024 21:43:04 napisał:

    Niemczyk arogancki i butny i bardzo negatywny człowiek. Nie chce mieć z takimi ludźmi nic wspólnego

    odpowiedz

    • 10 (72)

    Karol, w dniu 15-04-2024 21:43:18 napisał:

    Niestety nie mieszkam już w Kcyni i nie mogę głosować na burmistrza. Jednak nadal to miasteczko darze wielkim sentymentem i często odwiedzam. Gdybym mógł, swój głos oddałbym na Pana Niemczyka. Przez lata Kcynią rządzili jak to się zwykło mówić „swoi”. Niestety nie przyniosło to miastu i gminie żadnego odrodzenia, a jedynie spychanie do średniowiecza. Byłem przerażony po swojej ostatniej wizycie w mieście, pustymi witrynami sklepowymi, stanem chodników, brakiem ścieżek rowerowych oraz zwykłym brakiem ludzi. To nie jest niestety to miasto, które pamiętam z lat młodości. Coś ewidentnie, musiało pójść w nim w nieodpowiednią stronę. Pan Niemczyk nie jest kandydatem idealnym, zresztą uważam, że w polityce tacy nie istnieją, jednak pokładam w nim nadzieje na lepsze jutro dla tego miasta. Może osoba pozbawiona powiązań społecznych uzdrowi Kcynię. Swoją drogą, zastanawia mnie fakt, dlaczego pracownicy urzędu, komunalki czy goku tak się boją jego wyboru? Czy rzeczywiście dochodziło w tych instytucjach do malwersacji?

    odpowiedz

    • 0 (66)

    Ja, w dniu 15-04-2024 21:44:03 napisał:

    A zastanawiacie się,dlaczego p.N nie startował u siebie,bo tam go nie chcą,poznali typa

    odpowiedz

    • 31 (57)

    Aleksander Jabłonowski, w dniu 15-04-2024 21:48:18 napisał:

    Nieważne kto wygra Panowie likwidować szkoły, szukać inwestorów i inwestycji oraz oddłużać gminę proszę!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -19 (55)

    Ireneusz , w dniu 15-04-2024 21:53:45 napisał:

    Niestety wygra pan Stachowiak a głównie dlatego że jest zbyt duża nagonka na jego rywala , urzędnicy pozostali kandydaci pracownicy gminnych instytucji ich rodziny znajomi wszyscy są przeciw Niemczykowi jest ich za dużo niestety:(

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 4 (40)

    Marek, w dniu 15-04-2024 21:58:39 napisał:

    Szkoda p. Niemczyk, bo 7 na 1 to nie fair, a moglo się dobrego wydarzyć w Kcyni

    odpowiedz

    • -19 (27)

    Adolf , w dniu 15-04-2024 22:04:49 napisał:

    Bizon miał wygrać !

    odpowiedz

    • 5 (37)

    Ja, w dniu 15-04-2024 22:05:58 napisał:

    Ciekawe co P Niemczyk obiecał byłym rywalom że diametralnie zmienili front

    odpowiedz

    • -8 (30)

    Gosia, w dniu 15-04-2024 22:11:03 napisał:

    Bizon ma przetarcie. na prezydenta teraz

    odpowiedz

    • 27 (35)

    Hendrixa, w dniu 15-04-2024 22:18:18 napisał:

    Tylko nie mówcie bizonowi ze w czerwcu kolejne wybory bo znowu zaczną się te jego denne lajfy i jeszcze kompanie pisiorek mati bedzie prowadził

    odpowiedz

    • 3 (49)

    Trep, w dniu 15-04-2024 22:27:22 napisał:

    Panie Stachowiak trzeba pana wyjaśnić z tymi plecakami bo dla o kojarzysz bazę.. Burmistrz ma wpływ na ich ciężar bo ma wpływ na dyrektorów szkół. To dyrektorzy szkół są odpowiedzialni za taką organizację zajęć aby plecaki były jak najlżejsze. To dyrektor odpowiada za to żeby była woda do picia a nie dziecko miało mieć 1 l wody w bidonie (bo w szkole nie ma wody do picia). To dyrektor ma ogarniać nauczycieli żeby dziecko nie ciągnęło na technikę/plastykę 1-2 kg materiałów. Itd. Wpadnij pan do jakiejś szkoły i zważ same podręczniki i zeszyty a potem ucznia. A jak nie potrafisz to skocz do jakiegoś reality-show.

    odpowiedz

    • 3 (45)

    Tak na Pana Niemczyka, w dniu 15-04-2024 22:45:57 napisał:

    Kto to jest ten Pan Stachowiak?? Ela czego się boisz??

    odpowiedz

    • 7 (55)

    Do wszystkich, w dniu 15-04-2024 22:49:03 napisał:

    Dla osób, które uważają, że pan Niemczyk jest arogancki i chamski - proszę wysłuchać debaty z Radia Nakło. Odbyła się dzisiaj o 13, a debata w Kcynia24 o godz. 17. Pan Niemczyk był naprawdę delikatny i taktowny, ale pan Stachowiak zaczął atakować, więc pan Niemczyk pokazał wieczorem, że potrafi podobnie.

    odpowiedz

    • 17 (41)

    Max, w dniu 15-04-2024 22:57:20 napisał:

    Niezły poziom debaty, naprawdę - brawa dla kandydatów. Panowie zastanówcie się nad współpracą - jeden na burmistrza, drugi na zastępcę. Zróbcie porządek w Kcyni, a potem zapraszamy do Nakła.

    odpowiedz

    • 13 (41)

    Pl, w dniu 15-04-2024 23:12:34 napisał:

    Czas na porządki! Panie Mateuszu mieszkania socjalne chce Pan zrobić z zamkniętych szkół sipiory i dobierzewo. Zaraz chce Pan tam zrobić dom dzienny opieki dla osób starszych (jak Pan powiedział jak się uda). 5mln złotych poszło na inwestycje wodno-kanalizacyjne . Ja wydałem na samochód 100.000zł a ma malucha . Można wydać 5 milionów na inwestycje pytanie ile za te 5mln zostało zrobione inwestycj wodno-kanalizacyjnych a ile z tego wziął Presez komunalki , burmistrz i reszta ludzi którzy za to byli odpowiedzalni . Można wystawić fakturę na 5 mln i można się dogadać z firmą wykonawczą i podzielić się zyskiem czyż nie ? Czemu się tak Pan denerwował na debacie grunt się pali ? Czas na potulice ? Pani hemerling mąż też był burmistrzem Kcyni czyżby miał coś za uszami że za wszelką cenę nie chce Pana Wojciecha Niemczyka za burmistrza ? Nakradliście a teraz czas będzie oddać wszystko z odsetkami ale nie macie się czym martwić bo jako burmistrz wojewoda czy też radny itp... byliście na utrzymaniu obywateli z ich podatków i to się nie zmieni bo będąc w potulicach nadale będziecie na ich utrzymaniu . Pozdrawiam i życzę fajnych wakacji !

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 2 (38)

    Rodzic , w dniu 15-04-2024 23:14:19 napisał:

    Mati zaciera łapki na szkoły...tak tak jak przez całą kadencje w radzie. Z jedną się udało a druga nie i teraz trzeba dopiąć dzieła i Rozstrzębowo zamknąć i utworzyć dom dla seniorów.. dobrze że tymi słowami otworzył Pan oczy ludziom chcącym zagłosować na Pana.

    odpowiedz

    • 12 (50)

    Partnerka życiowa Niemczyka, w dniu 15-04-2024 23:53:19 napisał:

    Szanowni Państwo, nie mieszkamy w Janikowie. Od 2015 roku naszym miejscem zamieszkania jest Warszawa. Wojtek został zarekomendowany premierowi Morawieckiemu jako osoba z wykształceniem i doświadczeniem ekonomicznym i finansowym do poprowadzenia miasta i gminy przez okres od października do wyborów samorządowych. Wojtek na tyle zaangażował się w sprawy Kcyni przez te 113 dni, że - o ile wyrażą Państwo taką wolę - chciałby je dokończyć. Stąd start w wyborach. Pozdrawiam serdecznie, ML

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (43)

    Obserwator , w dniu 15-04-2024 23:58:40 napisał:

    Mateusz postawił krzyżyk na szkołach już jako radny !!! Rodzice pamiętają o tym że nigdy nie chciał rozmawiać tylko twardo głosował za zamknięciem i nie wybielaj się teraz że niby chcesz być delikatny.

    odpowiedz

    • 36 (42)

    Obserwator, w dniu 16-04-2024 01:30:39 napisał:

    Ktoś wyżej napisał, że poranna audycja wyglądała inaczej niż wieczorna. Potwierdzam. Słuchałem obu debat - w pierwszej pan Mateusz atakował pana Wojtka, natomiast pan Wojtek gryzł się w język, w drugiej z kolei obaj panowie podgrzali atmosferę do czerwoności. Ale do tematu: Obaj kandydaci merytoryczni i mający pomysły na Kcynię. Pan Mateusz urodzony tutaj, pracujący tutaj, wieloletni działacz lokalny, znany społeczności. Pan Wojtek rewolucjonista, ze świeżym spojrzeniem, niewątpliwie z dużym doświadczeniem w jednostkach administracji publicznej. Po pierwszej debacie wahałem się, na kogo oddać swój głos. Po drugiej wiem, że będę głosować na pana Wojtka. Jak ktoś chce przyjechać do małego miasta z dużego, to rzeczywiście ma dobre intencje. Potrzeba nam takiego świeżego, odważnego zarządcy, czerpiącego pomysły z bardziej rozwiniętych miast.

    odpowiedz

    • 25 (27)

    Marta, w dniu 16-04-2024 06:09:03 napisał:

    Potrzeba kogiscz zewnątrz, kto przewróci te stare układanki w Gminie

    odpowiedz

    • -14 (32)

    Mieszkaniec kcyni, w dniu 16-04-2024 06:15:15 napisał:

    Jak pan Niemczyk wygra to połowa pracowników wyleci z pracy i będziecie do Szubina na sportową jeździć do pośredniaka , a do pana Niemczyka przyjedzie bus z ludźmi od schreibera i będą obcy ludzie zarządzać naszą gminą , obudźcie się nasze jest dobre ale trzeba radykalnych zmian. A nie krawaciarzy z wawki .

    odpowiedz

    • 26 (28)

    Mariolka, w dniu 16-04-2024 06:26:59 napisał:

    Konieczne porzadki w urzedzie w Kcyni

    odpowiedz

    • 14 (20)

    Ktos, w dniu 16-04-2024 06:41:11 napisał:

    Panie Stachowiak czy tak ładnie jest mowic ze rolnika pokarze sie ich miejsce

    odpowiedz

    • 19 (23)

    Pis, w dniu 16-04-2024 07:41:15 napisał:

    Panie Wojciechu czy ma Pan liste pracowników do zwolnienia bo 15% to juz troche budżet gminy się wzbogaci

    odpowiedz

    • 22 (26)

    Marta, w dniu 16-04-2024 07:49:49 napisał:

    Trzeba przewietrzyć ten urzad, a zarazem zaczną lepiej pracować, a nie traktują ludzi jak gorszy sort

    odpowiedz

    • 25 (25)

    Zła, w dniu 16-04-2024 08:12:30 napisał:

    Jak niby Rada walczy z bezrobociem? Od lat nic nie robią w tej kwestii, jak nie było miejsc tak nie ma. Liczy dię to, żeby pracę mieli oni i ich rodziny.

    odpowiedz

    • 25 (29)

    Miras, w dniu 16-04-2024 08:14:52 napisał:

    Panie Radny Stachowiak teraz pan mówi o ścieżkach i chodnikach a gdzie pan był przez te lata bycia Radnym jak mieszkańcy pana wsi i okolicznych miejscowości prosili pana o podjęcie działań w kierunku zapewnienia bezpiecznego dojścia do szkoły w Mycielewie,no gdzie?

    odpowiedz

    • 16 (24)

    Magda, w dniu 16-04-2024 08:29:36 napisał:

    radny - bezradny - jak Stachowiak

    odpowiedz

    • 20 (20)

    L..., w dniu 16-04-2024 08:30:34 napisał:

    Ciągle są obiecanki na temat połączeń kolejowych i nie ma nadal rezultatów. Bo nie ma twardej ręki w tej kwestii. Ludzie z Gołańczy, Wągrowca dzięki temu mają pracę..i przy stacjach są darmowe parkingi. Mops jest odciążony, bo ludzie msją pracę. U nas nic się nie rozwija. Młodzi ludzie uciekają z Kcyni.

    odpowiedz

    • 28 (28)

    Monika, w dniu 16-04-2024 08:32:20 napisał:

    Kcynia stała się skansenem w którym nikt nie chce mieszkać, pora rozbić ten stary układ

    odpowiedz

    • 15 (17)

    Vvv, w dniu 16-04-2024 08:37:20 napisał:

    Ważne jest, aby kształcić młodzież w kierunkach zawodowych odpowiadających rynkowi pracy. IT, programowanie, sztuczna inteligencja, logistyka, spedycja, odnawialne źródła energii...Rozwój idzie tak szybko, że niektóre zawody tracą rację bytu. Nowoczesność jest na każdym kroku. Brawo p. Niemczyk.

    odpowiedz

    • 17 (17)

    Mirek , w dniu 16-04-2024 08:38:15 napisał:

    Pan Niemczyk też mi się nie podoba ale to co dzisiaj mówi pan Stachowiak o burzeniu jakiegoś muru to absurd znam pana Mateusza i zawsze uważał się za kogoś innego.

    odpowiedz

    • 12 (12)

    Zenek, w dniu 16-04-2024 08:39:49 napisał:

    brawo, ze mieszkańcy mogą zobaczyć co mają do powiedzenia kandydaci

    odpowiedz

    • 2 (8)

    Mirka, w dniu 16-04-2024 08:40:25 napisał:

    Bizon podobni cichaczem popiera p. Wojtka

    odpowiedz

    • 22 (24)

    Billy, w dniu 16-04-2024 08:42:17 napisał:

    Mam wrażenie, że Radni powstrzymują rozwój w Kcyni? A ludzie oczekują rozwoju, bo inaczej będziemu wkrótce "sto lat za murzynami"...

    odpowiedz

    • 16 (18)

    słuchacz, w dniu 16-04-2024 08:45:19 napisał:

    Tak naprawdę to wszystkim powinno zależeć na dobru gminy zmieńmy wreszcie myślenie niezależnie od tego kto należy do jakiej organizacji. Liczyć się powinny kompetencje i nowe pomysły. Pozwólmy zarządzać gminą komuś bez układów bo inaczej i tak nic się nie zmieni. Bądźmy w tym wszystkim obiektywni i głosujmy na coś może lepszego i później sprawdzajmy wszystkie składane obietnice.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 19 (23)

    Tadeusz, w dniu 16-04-2024 08:45:26 napisał:

    ludzie oczekują zmian, a rada w Kcyni chce znowu byśmy byli daleko za murzynami

    odpowiedz

    • 23 (25)

    Gordon, w dniu 16-04-2024 08:45:36 napisał:

    Pan Stachowiak ma takie znajomości od studiów i jeszcze nikogo nie przekonał do inwestycji w Kcyni. Strzał w kolano.

    odpowiedz

    • 18 (20)

    Lidia, w dniu 16-04-2024 08:47:43 napisał:

    GMINA czeka i czeka, i się doczekać nie może tych inwestycji, bo tanie grunty są wykupywane przez miejscowych, po znajomościach.

    odpowiedz

    • 21 (27)

    Amelia, w dniu 16-04-2024 08:51:45 napisał:

    wszystko jest załatwiane po znajomościach, dlatego potrzebny jest człowiek z zewnątrz, który przetnie te chore układziki, który nie będzie się bał tego ruszyć

    odpowiedz

    • 15 (15)

    Cela, w dniu 16-04-2024 08:53:59 napisał:

    Nauczyciel chce pracować na Karcie Nauczyciela, nie inaczej!!!

    odpowiedz

    • -2 (14)

    Tefal, w dniu 16-04-2024 09:04:46 napisał:

    Czytając komentarze widać, że tylko jedna strona nakręca falę hejtu

    odpowiedz

    • 17 (17)

    Witek, w dniu 16-04-2024 09:11:52 napisał:

    Żeby zadbać o zdrowie, kupić rower, strój do biegania...trzeba mieć pracę!!!!Najlepiej blisko, żeby ten czas na dojazd i powrót można było spędzić aktywnie...potrzebana jest w pierwszej kolejności praca! A tu się zaczyna "od ogona"!

    odpowiedz

    • 13 (13)

    Natka, w dniu 16-04-2024 09:18:54 napisał:

    Kcynia na końcu świata, nie ma dostępu do pkp. Jak Żyć

    odpowiedz

    • 12 (12)

    Mieszkaniec, w dniu 16-04-2024 09:20:03 napisał:

    Ludzie, obejrzyjcie w spokoju ten materiał, posłuchajcie audycji radiowej i zdecydujcie się na jednego z dwóch, co komu bliższe sercu. Obaj panowie mają pomysły na rozwój gminy, obaj elokwentnie się wypowiadają, są inteligentni. Myślę, że do drugiej tury rzeczywiście przeszły osoby, które powinny były przejść. Gratulacje, Panowie, niech wygra lepszy!

    odpowiedz

    • 26 (30)

    Kolo, w dniu 16-04-2024 09:20:05 napisał:

    Słabo Mateusz bardzo słabo. Jak ci się rządy Niemczyka nie podobały to czemu się nie sprzeciwiłeś?Teraz nagle Amerykę odkrywasz? jakoś nie słyszałem, żebyś coś od siebie zaproponował innowacyjnego przez te lata żeby gminę podnieść. Gdzie byli wcześniej twoi koledzy z Obornik itd. Przyszedł gość z zewnątrz, spojrzał z boku, świeże myślenie i od razu wytypował słabe punkty o których od lat się mówi po kątach. A ten zarzut o niegospodarności pełniącego funkcję, bo vice w szkole powołał, no kuźwa Mateusz- serio? Swoim głosem mówisz czy czyimś. Nie znam się na oświacie, ale poczytałem i popytałem - organ prowadzący ma takie prawo. Słuszna decyzja Niemczyka. W szkołach nie było zastępców i co się na jesieni stało jak dwóch dyrektorów nagle poszło na dłuuuuugie zwolnienia lekarskie:w jednej długie bezkrólewie a w drugiej, to chyba sam wiesz a jak nie to koleżankę ze sztabu spytaj czy sprawnie mogła szkołę prowadzić, na jakich zasadach, za ile itd.? Szubin i Nakło mają te kwestie uregulowane i vice w szkołach z inicjatywy organu. A brak vice po śmierci naszego burmistrza- przypomnij sobie, jaki to kłopot. No ale ty mówisz, że o swoim vice pomyślisz w stosownym czasie. No jasne, w świetle prawa burmistrzowi należy się a nieformalni zastępcy w szkołach niech za darmo robią - jakoś do tej pory zysków wielkich gminie to nie przyniosło.Oburzyłeś się na taki pomysł Niemczyka, to może sam za darmo rób. Radni z diet dobrowolnie też jakoś nie rezygnowali, a może ktoś dietę swoją na cele oświatowe albo charytatywne przez kilka miesięcy odprowadzał a nie wiemy? Może szukaliście oszczędności nie tam gdzie trzeba. A tak z ciekawości zapytam: czy bez zastępcy w szkole burmistrz wyrazi zgodę na urlop dyrektora?

    odpowiedz

    • 10 (10)

    Maria, w dniu 16-04-2024 09:24:21 napisał:

    Szkołę w Dobieszewie lepiej przeznaczyć na DPS lub Dom Starości. Bez auta nie ma szans się dostać do miasta, a często ubogie rodziny nie stać na auto...nue mówiąc o elektryku. A jak jest też sporo dzieci to te wyjazdy są częstsze (lekarz, szkoła). A tak jest spokojny teren dla seniorów.

    odpowiedz

    • 24 (28)

    Hanka, w dniu 16-04-2024 09:28:03 napisał:

    Mam nadzieję, że tym razem kcynianie dokonają mądrego wyboru. Do przemyślenia pozostawiam fakt, że zarówno nowo powołana RM, jak i pracownicy UM i inni zajmujący eksponowane stanowiska w Gminie trzęsą portkami przed zwycięstwem Pana Niemczyka. Zapewne obawiają się tego, że będą rozliczani za swoje działania, a nie jak do tej pory, przeczekają te 4 lata na wygodnym stołku, zgarną co miesiąc swoje diety za nic nie robienie.Ludzie, nie głosujcie na Pana Stachowiaka bo to sprawi, że Kcynia nadal będzie skansenem. Niestety trzeba przerwać łańcuch zależności i układów w gminie.Pan Stachowiak przez 10 lat pełnił funkcję radnego, sami sobie odpowiedzcie z jakim skutkiem. Będzie burmistrzem takim, jak jego poprzednicy. Kcynia potrzebuje gruntownych porządków i zmian. Jestem Team Pan Wojtek Niemczyk!

    odpowiedz

    • 14 (14)

    Maria, w dniu 16-04-2024 09:30:08 napisał:

    Sipiory też są dalekie od cywilizacji, to bardziej na Dom Starości. Spokój, cisza. Nie można biednych ludzi izolować. A dojazdy drogie.

    odpowiedz

    • 27 (27)

    B., w dniu 16-04-2024 09:37:33 napisał:

    Jak chcą sobie postrzelać, niech płacą. Każde zajęcia dodatkowe i hobby kosztuje. Wygłuszyć porządnie i niech strzelają.

    odpowiedz

    • 20 (22)

    Nauczyciel, w dniu 16-04-2024 09:43:42 napisał:

    Mateusz kiedy mówiłeś prawdę: wtedy kiedy uważałeś, że szkoły trzeba pozamykać czy teraz kiedy mówisz że to proces, konsultacje, rozmowy ze środowiskiem. A jako radny w których środowiskach szkolnych byłeś, rozmawiałeś, przekonywałeś, proponowałeś- chętnie się dowiem, bo się już pogubiłem. Ocieplanie wizerunku? Kompromis w stosunku do popierających kandydaturę? Mój głos straciłeś.

    odpowiedz

    • 7 (15)

    Bruno, w dniu 16-04-2024 09:44:47 napisał:

    Dzienny Pobyt Seniora Plus, żeby mogli zjeść też ciepły posiłek, a nie grzebać po śmietnikach. I jadłodzielnia.

    odpowiedz

    • 25 (27)

    Bogna, w dniu 16-04-2024 09:53:05 napisał:

    Brawo! Rynek zostawiamy i dajemy na piece!!!!

    odpowiedz

    • 10 (30)

    Dorota, w dniu 16-04-2024 09:59:28 napisał:

    Czy te metalowe szafki aż tyle kosztują, że szkołę nie stać na nie????Rehabilitacja jest o wiele droższa. Jeśli zaproponiwaliby mi rodzicowi zakup takuej szafki, to z chęcią. Dziecko dźwiga niepotrzebnue ciężary.

    odpowiedz

    • 23 (31)

    Z., w dniu 16-04-2024 10:04:21 napisał:

    Śp.Burmistrz był w wielu miejscach, ale kosztem swojego zdrowia. Niestety, bo nie miał zastępcy.

    odpowiedz

    • 17 (49)

    Paula, w dniu 16-04-2024 10:07:43 napisał:

    Panie Stachowiak czy to się nazywa przebudzenie po 10 latach ze snu zimowego …….

    odpowiedz

    • 6 (38)

    mc gregor, w dniu 16-04-2024 10:07:50 napisał:

    Myślę że starszy kandydat będzie lepszy, jest wiele do zrobienia i do rozliczenia w mieście , np dlaczego zakład pogrzebowy upadł....i td.....

    odpowiedz

    • 8 (40)

    Tola, w dniu 16-04-2024 10:17:43 napisał:

    młokos to musi się jeszcze dużo nauczyć jak chce rządzić, bo na razie się nie nadaje, niech się uczy jako radny jak chce coś kiedyś robić

    odpowiedz

    • -1 (47)

    Ktoś, w dniu 16-04-2024 10:25:39 napisał:

    polityka negatywna, to od razu widać że Pisiorskie metody. społeczeństwo ma Was dość razem z tym waszym negatywnym nastawieniem do świata. niemczyk to największe nieporozumienie

    odpowiedz

    • 16 (48)

    Rafał, w dniu 16-04-2024 10:27:18 napisał:

    Ja oddaję głos na Pana Niemczyka, ma dla mnie lepszą wizję na przyszłość.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 7 (43)

    Mati, w dniu 16-04-2024 10:28:01 napisał:

    Głosuję na Niemczyka, chcę tutaj żyć i pracować!

    odpowiedz

    • -12 (44)

    Maria, w dniu 16-04-2024 10:28:21 napisał:

    zdecydowane nie Pisowi w Kcyni. Siedmiu musi pokonać tego jednego. Proszę

    odpowiedz

    • 10 (48)

    Natalia, w dniu 16-04-2024 10:29:01 napisał:

    Po debacie zmieniam zdanie. Mój głos jest na pana Wojciecha. Pan Mateusz mnie zawiódł.

    odpowiedz

    • -12 (44)

    Grażyna, w dniu 16-04-2024 10:31:31 napisał:

    tylko pan Mateusz, musi pan wygrać

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -23 (47)

    Damian, w dniu 16-04-2024 10:40:17 napisał:

    Takie spostrzeżenie, byłem dzisiaj u lekarza w przychodni i lekarka mnie wprost zapytała na kogo będę głosować,ba nawet mi stanowczo podkreśliła i wskazała że tylko na pana Stachowiaka mam głosować, co to ma być średniowiecze kcyńskie czy super elita

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 23 (39)

    Marcin, w dniu 16-04-2024 10:44:58 napisał:

    Atakujecie Mateusza i Jego działania jako radnego-zapytajcie MW.,ZW ,MP i jeszcze innych radnych,którzy kolejny raz znaleźli się w radzie ,co oni zrobili?

    odpowiedz

    • 15 (27)

    Wojtek, w dniu 16-04-2024 11:04:15 napisał:

    Pan Wojtek w imię walki z układami podczas swoich krótkich rządów stworzył 2 stanowiska. Jedno wicedyrektora w szkole( no bo szkół jest za dużo i trzeba oszczędzać), drugie dla kolegi z Warszawy jako radcy prawnego (podobno nikt go w urzędzie nie widział) I to wszystko w imię walki z układami. Słuszna taktyka aby zniszczyć układ trzeba stworzyć nowy.

    odpowiedz

    • 7 (23)

    :D, w dniu 16-04-2024 11:06:23 napisał:

    Ta kobieta co zadaje pytanie to co tak się ochoczo uśmiech do Pana Wojciecha? Zauważyliście to ?

    odpowiedz

    • -7 (15)

    Zenek, w dniu 16-04-2024 11:06:54 napisał:

    A Były kandydat i jego otoczenie co tacy pro Niemczyk się zrobili? Dopiero było precz z Niemczykiem a teraz słodzą jak aż oczy bolą od czytania :) Miłość jednak z wzajemnością skoro Pan Wojtek odblokował im możliwość komentowania na FB. Czyżby jakiś UKŁAD!!!

    odpowiedz

    • 15 (25)

    Tomek, w dniu 16-04-2024 11:09:16 napisał:

    Tylko Pan Wojtek!!! Koniec komuny! W końcu Prawo i Sprawiedliwość w gminie.

    odpowiedz

    • 22 (26)

    R, w dniu 16-04-2024 11:16:08 napisał:

    Dla czego by strzelnica nie mała by płacic za użyczenie? Rownie dobrze my bysmy nie musieli płacić podatków za swoje grunty itp.

    odpowiedz

    • 19 (21)

    PAmela, w dniu 16-04-2024 11:23:31 napisał:

    a co dzieje się w ZGKiM w KCyni, tam to jest dopiero skansen

    odpowiedz

    • 18 (20)

    Luke, w dniu 16-04-2024 11:36:34 napisał:

    dochodzę do wniosku, że ta kampania jest bardzo agresywna. Jednak agresja nie bije od kandydatów ale od osób, które chcą zmiany i tych co tej zmiany się boją. Po co agitować? Po co ta cała nagonka? To tylko sprawia, że jesteśmy skłóceni i poróżnieni. Takiego miasta i gminy chcemy? Każdy niech odda głos na kandydata zgodnie z własnym sumieniem.

    odpowiedz

    • -20 (24)

    Zenek, w dniu 16-04-2024 11:37:36 napisał:

    A Wojtek znowu sondy, wykresy i porównania z du.. byle by pasowały do tezy. Naprawdę masz ludzi za głupców??? Porównanie 3 różnych gmin na różnym poziomi rozwoju. No i nie powiesz, że 2,6% budżetu Gminy Kleszczów na kulturę to przeszło 6 mln zł. Gmina Kcynia daje jednak troszkę mniej ale porównywalnie np. z Szubinem i Nakłem n. Notecią, myślę, ze to jednak z nimi możemy się porównywać. A dlaczego przemilczał Pan, że Kleszczów czy Poznań stawiane za wzór na Opiekę Społeczną przeznaczają w okolicach 1,5 % przy 8,8%, które daje Gmina Kcynia???Tak lubiany przez Pana Kleszczów na Pomoc społeczną wydaje 3 mln a Gmina Kcynia 7 mln zł .Na to nas stać? Nie pasuje pod tezę ? A może boi się Pan tego tematu bo urazi Pan swoich wyborców?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 20 (24)

    Mama, w dniu 16-04-2024 11:45:38 napisał:

    Pan Stachowiak na poprzednich debatach mówił że tylko nie inteligentny kandydat albo ukrywający że nie zamknie szkół. Że to jest konieczne. A teraz nagle mowa o rozmowach, łączeniu.. Ostatnie lata jako radny jakoś nie jeździł po szkołach, nie rozmawiał. Na sesjach również siedział cicho. A teraz nagle takie obietnice

    odpowiedz

    • -18 (22)

    Wojtek, w dniu 16-04-2024 11:46:41 napisał:

    Gdzieś otworzono farmę fotowoltaiczną, Pan Wojtek: będzie u nas. Gdzie indziej otwarto fabrykę, Pan Wojtek: u nas też będzie. Ogród botaniczny, Pan Wojtek: jak najbardziej zamawiamy sadzonki. Panie Wojtku nie chcę podpuszczać ale w Egipcie kiedyś piramidy zbudowali fajna atrakcja, na pewno by napędziła turystykę w gminie i zwiększyła przychody do budżetu :)

    odpowiedz

    • 27 (27)

    Tomek, w dniu 16-04-2024 11:53:28 napisał:

    co zrobił radny Stachowiak dla gminy w mijającej kadencji? czy coś więcej niż pobieranie diety?/ ile razy zabrał głos? czy ktoś może odpowiedzieć?

    odpowiedz

    • 21 (27)

    Tomek, w dniu 16-04-2024 12:05:15 napisał:

    Ktoś się orientuje kogo Wojtek weźmie na wice? Z lokalnymi kolegami z partii mu nie po drodze to może ktoś znajomy z Warszawy zmieni otoczenie? Precz z kcyńskim układem. Tylko ludzie z zewnątrz nam pomogą. Najlepiej z pół urzędu i jednostek podległych wymienić na ludzi spoza naszego powiatu.

    odpowiedz

    • 28 (30)

    lubię to, w dniu 16-04-2024 12:09:10 napisał:

    słychać kwik świń odrywanych od koryta

    odpowiedz

    • 26 (28)

    Tomek, w dniu 16-04-2024 12:16:41 napisał:

    Całe szczęście, że Kcynia to miasto młodych, wykszatłconych ludzi, którzy będą mogli zastąpić tych zwalnianych. Przynajmniej nie trzeba będzie ściągać ludzi z zewnątrz. Stop układom! Stop zatrudnianiu ludzi bez wykształcenia!

    odpowiedz

    • 21 (23)

    Koniec PRL, w dniu 16-04-2024 12:42:00 napisał:

    Stop układom

    odpowiedz

    • 21 (21)

    Czekam, w dniu 16-04-2024 12:43:11 napisał:

    Proszę natychmiast wyjść z WC na parterze urzędu

    odpowiedz

    • 22 (24)

    Maria, w dniu 16-04-2024 12:43:27 napisał:

    bardzo dobre pytanie Tomek, też się dołączam :co zrobił radny Stachowiak dla gminy Kcynia w mijającej kadencji? czy coś więcej niż pobieranie diety?/ ile razy zabrał głos? czy ktoś może odpowiedzieć?

    odpowiedz

    • 18 (18)

    Stop układom, w dniu 16-04-2024 12:44:18 napisał:

    W mijających dwóch kadencjach Marysiu

    odpowiedz

    • -16 (32)

    Oniona, w dniu 16-04-2024 12:47:20 napisał:

    Widać z daleka że celem pana Niemczyka nie jest poprawa jakości życia mieszkańców Gminy tylko rażąca w oczy autopromocja..

    odpowiedz

    • -11 (19)

    Meduza, w dniu 16-04-2024 12:50:07 napisał:

    Te podlizywanie członka komitetu T.N. na Dzień Dobry Kcynia nie dziwi ale aktywność innej osoby ... Miałem ją za inteligentną kobietę ale widać że wraz z wiekiem się gupieje lub to efekt koloru włosów

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 21 (23)

    Józef, w dniu 16-04-2024 13:13:53 napisał:

    Wyglądało to jak starcie rasowego polityka z dobrodusznym amatorem/działaczem

    odpowiedz

    • 17 (27)

    Tomek, w dniu 16-04-2024 13:24:02 napisał:

    Tak jest stop układom! PSL był, SLD było, PO było. Czas na PiS w naszej gminie! Głosuje na Wojtka. Może dzięki tej posadzie wypromuje się i zostanie posłem.

    odpowiedz

    • -20 (32)

    Piotr, w dniu 16-04-2024 13:27:21 napisał:

    piotr H. popiera M. Stachowiaka,na pohybel Niemczykowi

    odpowiedz

    • 12 (34)

    Zenek, w dniu 16-04-2024 13:28:39 napisał:

    Pan Mateusz( nie kontrkandydat tylko nowy fan Pana Wojtka) doskonale nada się na jakiegoś kierownika w Urzędzie czy coś. Wice to może nie, bo jednak bruździł przed pierwszą turą, ale teraz robi co może. W sumie razem z Wojtkiem mają sporo czasu na pisanie komentarzy w Internecie :) Miło że wybory jednak łączą ludzi (nawet o tak przeciwnych poglądach).

    odpowiedz

    • 3 (17)

    Ja, w dniu 16-04-2024 13:33:26 napisał:

    Po co możliwość komentowania jak są usuwane komentarze, żenada

    odpowiedz

    • -4 (16)

    Dłajt Szrut, w dniu 16-04-2024 13:35:45 napisał:

    Czy ktoś jeździ do Bydgoszczy moczyć?

    odpowiedz

    • 22 (32)

    Magik, w dniu 16-04-2024 14:04:36 napisał:

    Podpinam się pod wątek :co zrobił radny Stachowiak dla gminy Kcynia w mijającej kadencji i w poprzedniej ? czy coś więcej niż pobieranie diety?/ ile razy zabrał głos? czy ktoś może odpowiedzieć? chce sobie wyrobić zdanie , może ktoś odpowiedzieć??

    odpowiedz

    • 7 (23)

    Parodia, w dniu 16-04-2024 14:07:44 napisał:

    Ale Wy macie nudne życie i bezwartośćiowe, ze tak bardzo zyjecie wyborem BURMISTRZA XD

    odpowiedz

    • 3 (13)

    Dno, w dniu 16-04-2024 14:27:16 napisał:

    Poziom tych komentarzy to dno

    odpowiedz

    • 12 (14)

    Znający, w dniu 16-04-2024 14:28:37 napisał:

    Piotr H bedzie sie bardzo cieszył jeśli wybiorą Niemczyka:)))

    odpowiedz

    • 3 (9)

    Mania, w dniu 16-04-2024 14:32:48 napisał:

    Dlaczego będzie się cieszył piotr h.?

    odpowiedz

    • 7 (7)

    Znający, w dniu 16-04-2024 14:35:24 napisał:

    To była ironia

    odpowiedz

    • -18 (22)

    Wojtek, w dniu 16-04-2024 14:38:21 napisał:

    Jeśli wybiorą Niemczyka to cieszyć się będą mogli tylko i wyłącznie znajomi Pana wojtka pozostający aktualnie bez zatrudnienia :) A Wy kcyńskie wazeliny nie liczcie, że coś dla was skapnie.

    odpowiedz

    • 9 (11)

    Do Pana powyżej, w dniu 16-04-2024 14:41:15 napisał:

    Nie bój się kolego...

    odpowiedz

    • 13 (21)

    Wojtek, w dniu 16-04-2024 14:44:40 napisał:

    Mateusz nie chowaj się pod dziwnymi nickami :)

    odpowiedz

    • -19 (21)

    Zenek, w dniu 16-04-2024 14:52:33 napisał:

    Panu Wojtkowi można dać te dwa lata. Tak dobrze czytasz dwa lata. Pan Wojtek nie ma żadnych szans na udzielenie absolutorium ze strony rady miejskiej, więc po dwóch latach (ustawodawca wymaga dwóch braków absolutorium) pożegnamy go hucznie. Szkoda tylko tych dwóch zmarnowanych lat. Burmistrz, żeby rządzić potrzebuje poparcia w radzie miejskiej. Sami sobie odpowiedzcie jakie poparcie ma Pan Wojtek w nowo wybranej radzie :p

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -20 (24)

    R, w dniu 16-04-2024 15:00:43 napisał:

    Pan niemczyk to w mojej ocenie bardzo zły człowiek, zarówno w kontakcie osobistym jak i w mediach

    odpowiedz

    • 6 (14)

    Stali widzowie , w dniu 16-04-2024 15:05:36 napisał:

    Tomek w końcu włącza się w kampanie Pana Wojtka. Na razie nieśmiało, powolutku, sprawdza czy hejt się nie wyleje :) śmiało Pani Tomku. Czekamy na więcej.

    odpowiedz

    • -14 (18)

    Zenek, w dniu 16-04-2024 15:21:31 napisał:

    Panie Wojtku w maju to będzie mógł Pan się zarejestrować w jednym Urzędzie, niestety nie w tym, który się Panu marzy.

    odpowiedz

    • 6 (14)

    Mariusz , w dniu 16-04-2024 15:28:47 napisał:

    Wojtek, Wojtek trzymaj się. Wojtek, Wojtek trzymaj się. Wojtek, Wojtek trzymaj się.

    odpowiedz

    • 18 (18)

    Mieszkaniec, w dniu 16-04-2024 15:32:58 napisał:

    Panie Mateuszu mam pytanie. Razem z p. radną E.T. zamknęliście szkołę w Dobieszewie, a teraz trzeba wykonać solidny remont szkoły w Chwaliszewie, ile przeznaczacie z naszych podatków na ten cel? I po co ? Nie jest tajemnicą , że za rok i tak zamkniecie szkołę.

    odpowiedz

    • 15 (21)

    Prawda?, w dniu 16-04-2024 15:34:47 napisał:

    Alez ten nasz Urząd i gok jest apolityczny:))))

    odpowiedz

    • 4 (6)

    Tomek, w dniu 16-04-2024 15:37:47 napisał:

    "Prawda?" do czego odnosi się Twój komentarz bo coś mi chyba umknęło?

    odpowiedz

    • -14 (18)

    Wojtek, w dniu 16-04-2024 15:40:39 napisał:

    Panie Wojtku co Pan zrobił jako ... a nie wróć przecież Pan nie ma doświadczenia jako samorządowiec i nic Pan nie zrobił. Kurczę człowiek by się przyczepił jak co niektórzy do Mateusza no ale nie ma do czego ;)

    odpowiedz

    • 20 (30)

    Taaaaa, w dniu 16-04-2024 16:01:59 napisał:

    Patrzę na te lajki pod Mateuszem i tam głównie rodzina, przyjaciele z urzędu i Goku, komunalkowe małżonki i inne asy :) ech że też ludzie to kupują ...

    odpowiedz

    • 7 (15)

    00, w dniu 16-04-2024 16:05:46 napisał:

    Ale Michał P. w sp kcynia nam podrzucił kukulcze jajo. Bardzo zły wybór.

    odpowiedz

    • 21 (21)

    123, w dniu 16-04-2024 16:13:22 napisał:

    Czy pan Wojciech zamierza zrobić audyty w w szkołach w których dzieje się źle tak jak w Dziewierzewie? Czy może nie wygodne jest kontrolowanie co niektórych szkół?

    odpowiedz

    • 15 (17)

    Popily, w dniu 16-04-2024 16:19:41 napisał:

    Oczywiście. Wszędzie audyt

    odpowiedz

    • -13 (13)

    Marek, w dniu 16-04-2024 17:43:45 napisał:

    Ktoś tam pisał żeby sprawdzić kto lajkuje zdjęcia Mateusza. To ja może w druga stronę. Sprawdźcie kto lajkuje posty Wojtka i zastanówcie się czy chcecie żeby te osoby decydowały o losach naszej gminy.

    odpowiedz

    • 14 (14)

    Słychać wycie?, w dniu 16-04-2024 17:44:51 napisał:

    Pupcia się zapaliła ? Znakomicie

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -6 (8)

    Marek, w dniu 16-04-2024 17:45:55 napisał:

    Pytanie techniczne: za dojazdy do pracy Pan Wojtek będzie pobierał kilometrówkę czy może dostanie samochód służbowy wraz z karta paliwowa?Rozumiem również ze będzie do naszej dyspozycji w godzinach urzędowania a w razie sytuacji nagłych będzie zarządzał zdalnie?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 11 (11)

    Szymon , w dniu 16-04-2024 17:53:55 napisał:

    Nam za dojazdy do pracy też nikt nie płaci więc Wojtek nie będzie brał kasy i za to mój głos

    odpowiedz

    • 6 (6)

    Wytrzymasz to edzia, w dniu 16-04-2024 17:54:57 napisał:

    Mareczku spokojnie. Jeszcze chwilkę:)

    odpowiedz

    • 11 (11)

    :))), w dniu 16-04-2024 17:57:35 napisał:

    Chcieli dostać 2x takie nagrody. I nie wyszło. A tak się Mirek z Janem starali :)

    odpowiedz

    • 14 (16)

    User1 , w dniu 16-04-2024 17:57:48 napisał:

    Pytanie do radnych, byłych kontrkandydatów oraz pracowników gminy - dlaczego jesteście państwo przeciwko Panu Wojciechowi? Czy oprócz strachu przed porządkami w gminie wasza narracja poparta jest konkretnymi argumentami?

    odpowiedz

    • 12 (14)

    Ana, w dniu 16-04-2024 18:11:55 napisał:

    Nie mamy argumentów wiec Wojtku przyjdź, wróć kochany.

    odpowiedz

    • 15 (15)

    Porządek, w dniu 16-04-2024 18:32:00 napisał:

    Argumentow brak. Tzn szuka ich Kcynia info ale to wiadomo dlaczego;)))) nie martw się Robert - jeszcze tydzień:)))

    odpowiedz

    • -8 (14)

    Informatyk, w dniu 16-04-2024 19:27:49 napisał:

    Czy to prawda co mówią że fajkowe konto fb KRYSTIAN KAWA to niejaki Pan Remi Remigiusz K. ?

    odpowiedz

    • 20 (22)

    Jasiu, w dniu 16-04-2024 19:29:34 napisał:

    Panie redaktorze Robert Koniec, niech Pan z łaski swojej wyjaśni, co kogo obchodzi kogo poprą w II turze przegrani z kretesem kontrkandydaci na fotel burmistrza Kcyni. Co mnie,prostego zjadacza chleba obchodzi kogo poprze Czerwińska, Hemmerling , Duda czy wreszcie pana szwagier Pezacki. Są to pojedyńcze głosy, w tym przypadku aż 4, tak naprawdę nic nie znaczące.Mieszkańcy gminy Kcynia mają swój rozum i Pan jako rzetelny, neutralny „pismak” nie powinien sugerować wyborcom ich wyboru,to nieetyczne,chyba że uważa Pan,że mieszkańcy gminy nie mają swojego rozumu.To bardzo źle o Panu świadczy, a może i Pan obawia się o swój byt, podobnie jak inni będący na garnuszku gminy? Apeluję do mieszkańców gminy, aby nie poddali się sugestią pana Roberta Końca i niedoszłego dwukrotnie burmistrza Kcyni Pana Mirosława Pezackiego, którzy jak pamiętam w roku 2014 za wszelką cenę promowali Piotra Hemmerlinga w wyborach na burmistrza Kcyni, a ś.p. Marka Szarugę chcieli wykluczyć.Na szczęście to się nie udało.Mieszkańcy gminy Kcynia swój rozum mieli i zadecydowali w/g swojego uznania.Liczę, że i tym razem tak będzie.Nadmieniam,że Pan Mirosław Pezacki dwukrotnie bez powodzenia ubiegał się o urząd burmistrza Kcyni.W 2010 pod banderą PLATFORMY OBYWATELSKIEJ.W roku 2023 przed wyborami parlamentarnymi,licząc na wygraną Zjednoczonej Prawicy, prowadzał się po Kcyni z PiSowcami, w tym z byłym pożal się Panie Boże Ministrem Łukaszem Schreiberem i innymi PiSowcami z Kcyni i regionu.Cóż to za chorągiew na wietrze lokalnej polityki. Pan Pezacki udzielił poparcia Mateuszowi Stachowiak, i mam nadzieję,że takie poparcie okaże się przysłowiowym „pocałunkiem śmierci”, swoistą czarną polewką rozlaną przez człowieka,który od lat próbuje bez powodzenia dorwać się do koryta. Chcesz pogłębiającej się stagnacji i „wymierania” miasta i gminy Kcynia głosuj na Stachowiaka.Jeśli chcesz zmian na lepsze, rozwoju miasta i gminy Kcynia głosuj na Niemczyka - człowieka bez żadnych powiązań z tzw. kcyńską elitą. Twój głos, twój wybór.Niech zwycięży lepszy !!! Ja zagłosuje na Wojciech Niemczyk Dzień dobry Kcynia Ps. TAK! Z obawy o bezpieczeństwo własne oraz mojej rodziny,piszę pod pseudonimem. Kcyńskie agresywne,nietolerancyjne społeczeństwo (Facebook) hejtuje każdego,który myśli inaczej jak oni. Otrzymuje pogróżki w wiadomościach prywatnych,jak mniemam od przeciwników politycznych Pana Niemczyka. Więcej zdjęć ze spotkania PiSowca Schreibera z Pezackim,Dudą itd pod linkiem https://kcynia.info/minister-lukasz-schreiber-odbyl-wizyte-w-kcyni/

    odpowiedz

    • 22 (24)

    podatnik, w dniu 16-04-2024 19:39:54 napisał:

    czas na zmianę rozerwanie gminnych układów czystka to mieszkańców na dobre wyjdzie . prezesi dyrektorzy z układów z przed 13 lat którzy do dziś panoszą się , Poprzedni sp. burmistrz przyzwalał na te układy nie miał zaplecza czy werwy , GŁOSUJMY NA NOWEGO OBCEGO !!!

    odpowiedz

    • 19 (21)

    Karola , w dniu 16-04-2024 20:21:34 napisał:

    Tylko W Niemczyk

    odpowiedz

    • 18 (20)

    Wiesław , w dniu 16-04-2024 20:29:43 napisał:

    Niemczyk zrobi porządek z tymi nierobami

    odpowiedz

    • -3 (21)

    Rodzic, w dniu 16-04-2024 20:43:46 napisał:

    Panie Niemczyk ktoś Panu kit nawciskal o wspaniałej wice ze szkoły w Mycielewie.Otóż jest to jedna z najgorszych szkół w naszej gminie i źle zarządzana.Prosze zapytać rodziców z okolic jak wygląda tam sytuacja.Wielu rodziców ucieka i to są właśnie fakty.Jak taki inteligentny facet dał się nabrać i co gorsze powtarza te bzdury. Mycielewo to pierwsza szkoła do zamknięcia a większość dzieci jest z gminy Szubin.

    odpowiedz

    • 0 (16)

    Sp, w dniu 16-04-2024 21:00:08 napisał:

    To prawda z wicedyrektorką z Mycielewa.Nie lubię jej.fałszywa bardzo i nie nadaje się do funkcji.Szczerze mówiąc to wiele osób w tym nauczyciele i pracownicy liczyli że,nowy burmistrz zrobi tu ostre cięcie.

    odpowiedz

    • 9 (11)

    Czekam na info, w dniu 16-04-2024 21:04:31 napisał:

    Czemu na Kcynia info nie ma debaty z gazety Powiat????

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -3 (9)

    Jerzy , w dniu 16-04-2024 21:07:34 napisał:

    A czy to prawda że były burmistrz układa większość w radzie,i że jest już po rozmowie z jednym z kandydatów na burmistrza i z tego co widać to wynika poparcie innych niedoszłych burmistrzów .

    odpowiedz

    • -2 (8)

    Berda, w dniu 16-04-2024 21:07:36 napisał:

    Wojt ponoć chcesz zgolić włosy po wyborach pamiętaj żebyś to zrobił zaufanym zakładzie kcyńskim wiesz o jakim myślę

    odpowiedz

    • 10 (12)

    Obserwator mmm, w dniu 16-04-2024 21:17:06 napisał:

    Tylko Psn Wojtek zNiemczyk musi wygrać

    odpowiedz

    • 12 (16)

    Darek, w dniu 16-04-2024 21:23:13 napisał:

    Jest coś niestosownego w tym że mąż pani z ośrodka kultury wysyła ludziom na Facebook plakaty zachęcając do głosowania na Mateusza. Stary, prawda jest taka że walczysz o potężne pieniądze dla swojej żony. Nie mów mi o swoich zasadach i zabijaniu kultury... Bez żartów :)

    odpowiedz

    • 13 (19)

    Król , w dniu 16-04-2024 21:23:18 napisał:

    Tylko Niemczyk na Stachowiaka jeszcze nie pora za mientki

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 13 (17)

    4686, w dniu 16-04-2024 21:28:18 napisał:

    Pan Darek panicznie się boi,że żona pójdzie na bezrobocie.W sumie znalazła się tam przypadkowo. Nie ma mu się co dziwić bo przecież to kupa kasy do stracenia. Panie Darku jak się żona weźmie to roboty ro może ją zostawia na stołku

    odpowiedz

    • 14 (18)

    Nadzieja, w dniu 16-04-2024 21:30:24 napisał:

    Głosuję na Pana Niemczyka co ten radny M.P. tak boi się Pana Wojtka i tak go hejtuje gdzie u niego kultura osobista wstyd.

    odpowiedz

    • 7 (7)

    Ech, w dniu 16-04-2024 21:31:48 napisał:

    Kupa kasy, wielką władza, duży wpływ na kształtowanie opinii uczestników uniwersytetu trzeciego wieku... No gdyby był Mirek to byłaby okazja do awansu zapewne. Ech te eventy wyborcze

    odpowiedz

    • 16 (18)

    Belfer, w dniu 16-04-2024 21:33:57 napisał:

    Nauczyciel w zakładzie poprawczym???? To jakieś nieporozumienie. Mam nadzieję że kuratorium i ministerstwo sprawiedliwości zajmie w kwestii obu panów kandydatów odpowiednie stanowisko. Z diety radnego Mirku dasz radę. Zawsze mozesz iść porzucać piłka do ZST jak coś nie wyjdzie

    odpowiedz

    • 8 (8)

    Klecha, w dniu 16-04-2024 21:35:58 napisał:

    Ona przypadkowo? Czy dzięki wsparciu Dariusza? Modlitewnym wsparciu oczywiście:)))

    odpowiedz

    • 16 (22)

    Polak, w dniu 16-04-2024 21:40:18 napisał:

    Dlatego było 8 kandydatów na burmistrza żeby rozbić głosy i żeby Pan Wojciech Niemczyk nie doszedł do władzy i nie dowiedział się o przekrętach a swój ze swoim zawsze się dogada taka prawda. Pan Stachowiak nie zmieni nic dla mieszkańców jedynie co by zrobił to uratował dupy urzędasom. Pan Niemczyk zrobi porządki w Maju połowa urzędasów będzie na L4 a urząd będzie skakał . Czas na zmianę czas dać szansę komuś nowemu koniec układów

    odpowiedz

    • 7 (13)

    Wyborca , w dniu 16-04-2024 21:42:54 napisał:

    A może tak Remigiusz N. Zacznie pracować a nie tylko MOPS. Żyje z naszych pieniędzy a wymaga dużych zmian w gminie. Chłopie zacznij od siebie.

    odpowiedz

    • -20 (22)

    Piotr, w dniu 16-04-2024 22:08:51 napisał:

    Ja piotr h. Rekomenduje narodzie w Kcyni tylko Stachowiak

    odpowiedz

    • 16 (24)

    Konio, w dniu 16-04-2024 22:16:39 napisał:

    Niemczyk Niemczyk Niemczyk -wygrasz ! W Kcyni rządzą od lat ci sami i nic się nie zmienia.Forse biorą za nic nie robienie. Myślą,że jak się w garnituru poubierają to są ważniejsi. Stachowiak niby młody chłopak a już taki zmanierowany, łapami macha jak gada. Nosa wysoko zadziera już teraz.

    odpowiedz

    • -11 (23)

    Romek, w dniu 16-04-2024 22:52:44 napisał:

    7 ludzi nie może się mylić. Tylko Stachowiak

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 16 (18)

    Polak, w dniu 16-04-2024 23:47:37 napisał:

    Panie Robercie co Pan tak zniechęca ludzi na fb do głosowania na Pana Niemczyka ? Czyżby kolejny darmozjad ? Branie kasy za manipulacje w mediach społecznościowych. Już za tydzień będziesz bezrobotny

    odpowiedz

    • 2 (14)

    Smutne to, w dniu 17-04-2024 00:26:34 napisał:

    Ciekawe że Niemczyk ze stron internetowych urzędu pięknie wygumkowany... Jakby go nigdy tam nie było...

    odpowiedz

    • 7 (11)

    Ania, w dniu 17-04-2024 05:40:09 napisał:

    Panie M. trzeba będzie później ludziom spojrzeć w oczy.Co się powiedziało, to sie nie odpowie.

    odpowiedz

    • 8 (14)

    Opieka, w dniu 17-04-2024 06:23:11 napisał:

    Cały MOPS trzyma kciuki za Wojtka.

    odpowiedz

    • 24 (34)

    Kcyniak, w dniu 17-04-2024 08:09:49 napisał:

    Kcynia WSTYDZI SIĘ za ROBERTA KOŃCA samozwańczego reportera

    odpowiedz

    • 7 (9)

    Do Kcyniak, w dniu 17-04-2024 09:40:29 napisał:

    Dokładnie tak...

    odpowiedz

    • 12 (22)

    Ola, w dniu 17-04-2024 09:47:12 napisał:

    Panie Wojtku jestem pewna, że Pan zwycięży w niedzielę. W pierwszej kolejności proszę zainteresować się GCKiB... Myślę, że 2 dozorców tzn. bibliotekarzy w zupełności wystarczy by obiekt funkcjonował tak jak to ma miejsce do tej pory

    odpowiedz

    • 5 (13)

    Dak, w dniu 17-04-2024 09:57:47 napisał:

    Easy, easy makaroni, nie będzie powrotu rodziny do dworku. A, i weź się chłopie do roboty

    odpowiedz

    • -5 (15)

    Marta, w dniu 17-04-2024 10:06:25 napisał:

    Stop Niemczyk,biedota nie będzie decydować o burmistrzu Kcyni. Dyrektorzy i urzędnicy postanowili tylko STachowiak

    odpowiedz

    • 4 (14)

    Urzędniczka , w dniu 17-04-2024 10:09:59 napisał:

    My Kcyńska Elita stanowczo protestujemy przeciwko wyborowi na burmistrza Pana Niemczyka. Burmistrzem ma być Stachowiak bo już jesteśmy z nim dogadani.

    odpowiedz

    • 5 (9)

    Migotka, w dniu 17-04-2024 10:10:24 napisał:

    w dniu 16-04-2024 14:04:36 napisał: Podpinam się pod wątek :co zrobił radny Stachowiak dla gminy Kcynia w mijającej kadencji i w poprzedniej ? czy coś więcej niż pobieranie co zrobil pan Stachowiak przez dwie kadencje poza pobieraniem diety?/ ile razy zabrał głos? czy ktoś może odpowiedzieć? chce sobie wyrobić zdanie , może ktoś odpowiedzieć??

    odpowiedz

    • 4 (8)

    Zgoda buduje, niezgoda rujnuje , w dniu 17-04-2024 10:13:53 napisał:

    Niezależnie od tego, który wygra, to niech ten drugi zostanie powołany na Vice Burmistrza i każdy będzie na swój sposób szczęśliwy. A może to zjednoczyłoby kcynian, żeby jednak podać sobie rękę a nie iść na noże.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (7)

    niezależny, w dniu 17-04-2024 10:28:22 napisał:

    Masz rację może warto wykorzystać tych dwóch panów i ich pomysły wtedy kcynianie będą zadowoleni. Bardzo dobre posunięcie zważywszy, jesteśmy bardzo podzieleni. Takim podejście jeden i drugi uzyskają aprobatę całej społeczności. Warto nad tym się zastanowić.

    odpowiedz

    • 5 (7)

    Umm, w dniu 17-04-2024 10:44:30 napisał:

    Pytanie czy wojciech by był na to gotowy... Mateusz już zarzekał się że nie widzi takiej opcji

    odpowiedz

    • 9 (11)

    LOL, w dniu 17-04-2024 11:09:06 napisał:

    Po wyboach będzie nowy sezon na TVN .A w nowych odcinkach gwiazdy TVN i UM ." Trudnych Spraw" i "Wybacz Mi" .

    odpowiedz

    • -4 (10)

    nie związany z gminą, w dniu 17-04-2024 12:21:34 napisał:

    Wszyscy opluwacie jednostki podległe gminie tylko nie wiecie, że w komunalce prawie wszyscy pracują za minimum krajowe. Akurat to nie są ci, którzy generują wysokie koszty opłat za śmieci. Poczekajcie jak wam tak zależy na firmie zewnętrznej, która was będzie obsługiwała to zobaczycie, że wywóz śmieci jak się mówi powinien być na poziomie 25 zł to bzdury wyssane z palca, ktoś zapomina, że w ościennych gminach trzeba płacić dodatkowo za pojemnik albo mieć swój.

    odpowiedz

    • 17 (21)

    precz z lizidupami, w dniu 17-04-2024 12:28:29 napisał:

    Mati jak przegrasz to podziękuj tym co Cię tak promują na fejsbuczkach..... a promują bo mają ku temu konkretne powody :) wszyscy wiemy jakie... etaty

    odpowiedz

    • 6 (16)

    Zenek, w dniu 17-04-2024 12:28:38 napisał:

    Mateusz chyba naprawę myśli że dostanie jakieś stanowisko w urzędzie za nagonkę w Internecie. To się chłopak może zdziwić po wyborach.

    odpowiedz

    • 5 (7)

    do nie związanego z gminą , w dniu 17-04-2024 12:32:03 napisał:

    Bardzo mądry komentarz... jak ktoś chce to zaczerpnie tematu... koszty generowane są na LIBELTA i RYNKU

    odpowiedz

    • -8 (12)

    Wojtek, w dniu 17-04-2024 12:33:28 napisał:

    Ci co najgłośniej krzyczą, że sami będą decydować na kogo głosują są najmniej samodzielni. Dali się omamić Wojtkowi obiecankami niemożliwymi do zrealizowania. Typowy przedstawiciel PiS, wszystko za darmo będzie. Po kadencji Wojtka gmina rzeczywiście nie będzie miała długu, bo zostanie rozwiązana z uwagi na kosmiczne zadłużenie. Jedyny pomysł tego człowieka to zwalnianie ludzi w imię urażonego ego. Swoją drogą patrząc na jego zachowanie podczas debaty ego ma rozdmuchane nie ma co.

    odpowiedz

    • 1 (9)

    Zenek, w dniu 17-04-2024 12:55:41 napisał:

    Urząd wynagrodzenia 4,7 miliona+ premie, opieka wynagrodzenia 3,5 miliona+premie; cały budżet goku 2 miliony (w budżecie brak informacji o samych wynagrodzeniach, szacunkowo odejmując utrzymanie budynku, organizacja imprez i zajęć niech będzie, że 800 tys.) Komunalka to samo, ludzie najniższą krajową mają tak jak ktoś wyżej napisał. Sami sobie odpowiedzcie gdzie są generowane koszta. Wojtek się uczepił komunalki i goku a sekta wyznawców podchwyciła bez zastanowienia.

    odpowiedz

    • -4 (10)

    Wojtek, w dniu 17-04-2024 13:01:31 napisał:

    Lokalny przedsiębiorca, prowadzący interes na terenie gminy, znający gminę i jej problemy czy człowiek, o którym nic nie wiecie poza umiłowaniem do wykresów i sondaży (ale takich pasujących do tezy) sami wybierzcie. Tylko skończcie wałkować hasło układów. Układy to dopiero mogą być.

    odpowiedz

    • 17 (19)

    Zmiany w kcyni, w dniu 17-04-2024 13:07:28 napisał:

    Słychać wycie świń przy korycie

    odpowiedz

    • 6 (14)

    Nawet Adolf tego nie robił , w dniu 17-04-2024 13:08:19 napisał:

    Ilona nie wolno upolityczniac kultury... Nigdy

    odpowiedz

    • 3 (5)

    Tomek, w dniu 17-04-2024 13:14:56 napisał:

    Kultury to by się tu co niektórym przydało trochę liznąć. No i trochę inwencji twórczej bo wrzucanie ciągle tych samych komentarzy niczemu nie służy :)

    odpowiedz

    • 33 (37)

    Stop klice, w dniu 17-04-2024 13:35:04 napisał:

    STOP KCYNSKIEJ KLICE

    odpowiedz

    • 8 (8)

    Taką prawda, w dniu 17-04-2024 14:33:48 napisał:

    Dziś mamy taki skład rady a już za parę miesięcy może parę mandatow radnych przypadkiem powygasac :)

    odpowiedz

    • -3 (3)

    Tomek, w dniu 17-04-2024 15:58:15 napisał:

    W radzie nie ma nikogo z PiS także spokojnie :) skład raczej się nie zmieni.

    odpowiedz

    • 12 (12)

    Stefania M, w dniu 17-04-2024 16:22:14 napisał:

    Popieram Niemczyka

    odpowiedz

    • -5 (9)

    IP serch, w dniu 17-04-2024 16:38:14 napisał:

    Czy to prawda że fejkowe konto KRYSTIAN KAWA to Remi Remigiusz co wyjechał z Kcyni do Londynu?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 9 (9)

    Jola, w dniu 17-04-2024 18:05:42 napisał:

    Słyszeliście że Napieralski będzie miał proces w trybie wyborczym za pomówienia? Gdzieś o tym piszą ?

    odpowiedz

    • 7 (7)

    Kcynia to nuda , w dniu 17-04-2024 18:12:19 napisał:

    Ciekawe co będą robić Kcynianie już od poniedziałku. Pierwszy tydzień podyskutują na temat plusów i minusów nowego burmistrza, a później co? Znowu zawieje nuda w naszym mieście…

    odpowiedz

    • 8 (12)

    G, w dniu 17-04-2024 18:15:55 napisał:

    Nie będzie nudy,wyznawcy Stachowiaka założą kółko wzajemnej adoracji i będą tańczyc wisieloka

    odpowiedz

    • 7 (7)

    j.k., w dniu 17-04-2024 18:20:37 napisał:

    Niemczyk i tak wygra nawet jak wszyscy sie odwrocili od niego.Ludzie chcom zmian

    odpowiedz

    • -3 (5)

    Tomek, w dniu 17-04-2024 18:23:35 napisał:

    Ta chcom :) właśnie dlatego nie wygra

    odpowiedz

    • 4 (4)

    Kcynianka , w dniu 17-04-2024 18:26:55 napisał:

    Jeden wielki hejt tak to w Kcyni jest.Ten nie dobry ten drugi też nie dobry,to za dużo ma albo za mało.Ludzie po wyborach trzeba żyć dalej każdy pracuje na swój wizerunek gdzie jest szczerość i jak będziecie patrzeć sobie w twarz pewnie normalnie bo każdy przecież nie ma odwagi się podpisać...... Opluwacie wszystko jak popadnie a potem lizanie będzie bo przecież sprawy w urzędzie czasami się załatwia albo na ulicy szczere uśmieszki sobie posyłać....WSTYD...

    odpowiedz

    • 3 (7)

    Racja , w dniu 17-04-2024 18:30:32 napisał:

    Mi się przypominają czasy wyborów do parlamentu, kiedy to zwolennicy PiS pluli jadem na KO. Teraz przeciwnicy Pana Niemczyka są jak wyborcy PiSu, tyle jadu dawno się nie wylało. Straszne! Bądźmy mądrzy, nie słuchajmy podpowiedzi, jak to mawiają „elity”, tylko wybieramy zgodnie z tym czego my dla Kcyni chcemy, a nie jak podpowiadają nam inni.

    odpowiedz

    • 7 (7)

    Kw, w dniu 17-04-2024 18:37:38 napisał:

    Plotki som ze jakaś kobieta z Kcyni i Pan Napieralski bendom mieli sprawe w sondzie za oczernianie bezpodstawne

    odpowiedz

    • -6 (8)

    Zenek, w dniu 17-04-2024 18:39:04 napisał:

    Kto tu pluje jadem :) Pan Niemczyk jego socjotechnika i manipulacja.On podburza Mateusza i resztę internetowych bohaterów. A co do sekty to on nie musi czekać do końca wyborów już ma swoich wyznawców, którzy wierzą w niego bardziej niż w Boga choć tak naprawdę nic o nim nie wiedzą :) Co do sytuacji po wyborach chętnie zobaczę takiego Mateusza jak będzie po Kcyni chodził, czy też raczej przemykał cichaczem.

    odpowiedz

    • 6 (8)

    Racja , w dniu 17-04-2024 18:46:36 napisał:

    Obserwuje zarówno jednego kandydata, jak i drugiego i nie zauważam u Pana Niemczyka nic negatywnego na temat kogokolwiek osobowo! Pan Stachowiak również osobowo nikogo nie obraża, ale jego wyborcy roszczą sobie prawo do swoich opinii w Internecie, które powodują oczernianie drugiego: To nie jest gra fair play proszę państwa.

    odpowiedz

    • -4 (6)

    Tomek, w dniu 17-04-2024 18:54:13 napisał:

    Ta bo wyborcy Wojtka to prawi i sprawiedliwi :) to, że osoby które przed 1 turą były zablokowane jako zagorzali krytycy teraz kochają Wojtka bardziej niż żonę i komentują z namaszczeniem każdy jego post a konkurencje wyzywają od szczujni to oczywiście przypadek i prawy i sprawiedliwy Wojciech nie ma z tym nic wspólnego :)

    odpowiedz

    • 6 (6)

    Kobieta , w dniu 17-04-2024 18:57:20 napisał:

    Cytując klasyka - „Kcynianie” nie gęsi i swój rozum mają” ! Mimo wszystko głęboko w to wierzę!

    odpowiedz

    • 4 (4)

    Racja , w dniu 17-04-2024 19:01:47 napisał:

    Tomek, uważam że zarówno Pan Wojciech ani Pan Mateusz nie mają nic wspólnego ze szczuciem swoim zwolenników do hejtu! Niemniej jednak wiadro pomyj wylewane jest na pana Niemczyka, to świadczy w jakiej społeczności żyjemy. Niestety świadczy to w sposób negatywny. Bo obcy? Jednak jakoś obcego przyjęliśmy jako naszego i nawet dostał się do Rady Powiatu, osobiście zastanawiam się jakim cudem, ale najwidoczniej ma swoich zwolenników. Nie gdybym nad tym faktem, jednak osobiście ubolewam, że szowiniści mają swoich zwolenników również wśród kobiet:

    odpowiedz

    • 10 (12)

    Ala, w dniu 17-04-2024 19:17:04 napisał:

    Tylko Niemczyk Wojtek

    odpowiedz

    • 9 (11)

    Janka , w dniu 17-04-2024 19:34:55 napisał:

    Dobrze,że już środa,Jescze ten cyrk do niedzieli trzeba jakoś przetrzymać. Tylko oskarżeń i pomówień ile ja tu się naczytałam to głowa mała. Panie Wojtku powodzenia .

    odpowiedz

    • 7 (7)

    Arek, w dniu 17-04-2024 19:36:35 napisał:

    Mam nadzieję że za te wszystkie przejawy chamstwa tym którzy obrażali i kłamali przyjdzie odpowiedzieć przed sądem

    odpowiedz

    • 0 (4)

    Zenek, w dniu 17-04-2024 20:00:09 napisał:

    Jakiś przykład oszczerstw lub kłamstw pod adresem Pana Wojtka? Nikt nic o nim nie wie to i kłamać ciężko :) a za wyrażanie opinii na szczęście jeszcze nie karzą, choć blisko było żeby i u nas wprowadzono wschodnie standardy wolności słowa. A chamstwo No cóż po prostu objaw prostactwa :)

    odpowiedz

    • 0 (2)

    Tomek, w dniu 17-04-2024 20:04:44 napisał:

    Arek jak powiedział Twój prezydent „nie strasz, nie strasz bo się ….” :)

    odpowiedz

    • 1 (3)

    Treser, w dniu 17-04-2024 20:17:03 napisał:

    Ludzie chcieli igrzysk śmierci, a zamiast walki 2 lwów wypuszczono do walki armię ratlerków. I że teraz nagle od szczekania mieszkańcy są zmęczeni...

    odpowiedz

    • 9 (9)

    Maciej, w dniu 17-04-2024 20:38:09 napisał:

    Czas na dobre zmiany w Kcyni. Początkowo na burmistrza widziałem Stachowiaka, ale po dwóch debatach stwierdzam, że Niemczyk poprostu go zaorał. WOJTEK MASZ MOJ GLOS.

    odpowiedz

    • -4 (8)

    Tomek, w dniu 17-04-2024 20:41:14 napisał:

    Większość komentujących nie ma pojęcia o samorządzie i w Wojciechu Niemczyku widzi jakiegoś zbawcę na białym koniu. Może nasz ekspert od samorządu Pan Mateusz od Pana Wojtka wyjaśni ludziom co może zdziałać burmistrz bez rady miejskiej a co może rada miejska. Może ludzie zrozumieli by ile obietnic jest w stanie spełnić Pan Wojtek bez posiadania nawet pół głosu w radzie? Bo rada np. jeśli tylko by zechciała może obniżyć wynagrodzenie burmistrza :) nie żebym coś sugerował przykład podaje

    odpowiedz

    • -7 (9)

    Tomek, w dniu 17-04-2024 20:48:18 napisał:

    Taki np. rekordowy post Pana Wojtka o cenie śmieci z sugestia, że on coś zmieni. Niech Państwo zgadną kto będzie decydował o trybie wyboru firmy odbierającej odpady? Nie nie Pan Wojtek :) nasi niedocenieni radni. W sumie to w takiej sytuacji jaka mamy w Kcyni burmistrz będzie mógł jedynie zwolnić/zatrudnić pracownika oraz zarządzać mieniem gminy, a i to tylko w takim zakresie na jaki pozwoli mu rada miejska. Co innego Pan Mateusz mający swoich radnych w radzie oraz poparcie (przynajmniej czasowe) reszty. Wiec jeśli rzeczywiście chcecie zmian to zastanówcie się kto jest w stanie realnie je wprowadzić.

    odpowiedz

    • 1 (1)

    Ciekawska, w dniu 17-04-2024 20:53:34 napisał:

    A kto będzie zastępcą burmistrza gdy wygra Mateusz S.? A kto u Niemczyk? Są jakieś przecieki?

    odpowiedz

    • 6 (6)

    Ja , w dniu 17-04-2024 20:54:25 napisał:

    Tomku, Pan Stachowiak wprowadził do Rady aż 1 radnego, więc gdzie Ci „swoi tadni”?

    odpowiedz

    • 6 (8)

    Nina, w dniu 17-04-2024 20:55:43 napisał:

    U Stachowiaka zastępca - Pezacki, a Niemczyk przeprowadzi konkurs w którym wyłoni zastępcę.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -3 (5)

    Tomek, w dniu 17-04-2024 20:59:12 napisał:

    „Ja” a ilu radnych ma Pan Wojtek i ile komitetów go popiera? Do wyłącznych kompetencji rady należy […] tworzenia, likwidacji i reorganizacji przedsiębiorstw, zakładów i innych gminnych jednostek organizacyjnych oraz wyposażania ich w majątek. I to by było tyle jeśli chodzi o porządki pana Wojtka w gminie Dobranoc :)

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (5)

    Ja, w dniu 17-04-2024 21:00:45 napisał:

    Z jednym radnym też się specjalnie zbyt wiele nie wskóra, więc ani jeden ani drugi łatwo mieć nie będą. Jednak liczę na to, że radni będą się dogadywali z Burmistrzem, czy zostanie nim Pan Stachowiak, czy też Pan Niemczyk.

    odpowiedz

    • 2 (2)

    Tak, w dniu 17-04-2024 21:05:00 napisał:

    Tomku - będziesz zaskoczony

    odpowiedz

    • 0 (4)

    Tomek, w dniu 17-04-2024 22:03:54 napisał:

    A ja myśle, że z jednym będą się dogadywać a drugiemu robić pod górkę :) jak będzie się okaże.

    odpowiedz

    • 10 (10)

    Ania, w dniu 17-04-2024 23:51:31 napisał:

    A jak to jest w końcu z tym kortem tenisowym w Kcyni? Ktoś wie na jakich to jest zasadach? I czy gmina ma coś z tego?

    odpowiedz

    • 6 (6)

    Aleksandra , w dniu 18-04-2024 05:46:39 napisał:

    Kort tylko dla elit jest p. Wojtku dla ludzi z grubym portfelem

    odpowiedz

    • -3 (7)

    Ksiądz Robak, w dniu 18-04-2024 05:52:56 napisał:

    Pan Wojtek chce porządki w urzędzie a sam przyznał ogromne nagrody. On na kazdego ma teczke i bedzie ,,oddzielał ziarno od plew"

    odpowiedz

    • 9 (11)

    At, w dniu 18-04-2024 06:06:13 napisał:

    Chcemy Pana Wojtka on wie jak pieniądze dla gminy przyciągnąć

    odpowiedz

    • -7 (11)

    Lokals, w dniu 18-04-2024 07:14:29 napisał:

    Zasięg posta 10 tyś. Hahaha koń się uśmiał xd statystyki porównujące Kcynie do Kleszczowa potrafi wrzucić screen, a z takiego swojego sukcesu już nie. Manipulant

    odpowiedz

    • 6 (8)

    Mirka, w dniu 18-04-2024 10:18:41 napisał:

    co tu się dzieje, ale się boją urzędasy

    odpowiedz

    • 7 (7)

    Jan K., w dniu 18-04-2024 10:38:58 napisał:

    Niemczyka boją się tylko Ci co mają coś na sumiennie. Po audytach może się okazać,że z różnych insynuacji będą wyprowadzani niektórzy w kajdankach.

    odpowiedz

    • 6 (6)

    Za Wojtkiem , w dniu 18-04-2024 11:04:19 napisał:

    Po 22 kwietnia otwieram popcorn bo czuję że będzie się naprawdę gruuuubo działo :)

    odpowiedz

    • -5 (7)

    piotr.h., w dniu 18-04-2024 11:50:45 napisał:

    apeluję o rozsądek, tylko p. Stachowiak

    odpowiedz

    • 5 (5)

    Zainteresowany, w dniu 18-04-2024 12:25:13 napisał:

    Czy to prawda że tiktokerka już pojechała po sukienkę do Bydgoszczy? Na ślubowanie?

    odpowiedz

    • 3 (3)

    Śpioszek, w dniu 18-04-2024 12:27:04 napisał:

    No żeby się nie zdziwila 21 kwietnia wieczorem

    odpowiedz

    • 5 (5)

    Areczku, w dniu 18-04-2024 12:28:20 napisał:

    A pan hejter Arkadiusz to wciąż aktywny czy rura zmiękła???

    odpowiedz

    • 2 (4)

    Areczku, w dniu 18-04-2024 12:29:02 napisał:

    A czy ten pan nie był przypadkiem kandydatem na radnego od Pana Stachowiaka?

    odpowiedz

    • 2 (4)

    Leon, w dniu 18-04-2024 14:07:12 napisał:

    która to ta słynna tiktokerka? dajcie namiar

    odpowiedz

    • -3 (5)

    bb, w dniu 18-04-2024 14:23:52 napisał:

    Ciekawe kto wpuścił Wojciecha na mine z tym Mycielewem. Moim zdaniem pierwsza szkola do zamkniecia.

    odpowiedz

    • -7 (7)

    Marecki, w dniu 18-04-2024 14:27:05 napisał:

    Ludzie na mieście mówią że ten hejter Wojtka Pan Krystian Kawa (Remi Remigiusz K.) to się z nim dogadał i może w końcu wróci z Anglii do Kcyni.

    odpowiedz

    • 7 (7)

    Tatatatata, w dniu 18-04-2024 14:33:04 napisał:

    Mateusz ściągnąć lejce swoim ex kolegom musisz bo ci szkodzą. Sobie też szkodzą bardzo

    odpowiedz

    • 5 (5)

    Marzena , w dniu 18-04-2024 15:00:37 napisał:

    Dzięki Bogu, ludzie w końcu przestaną uciekać a zaczną wracać do Kcyni!!! Chwała za to. Bo póki co stąd się tylko ucieka w sina dal.

    odpowiedz

    • -4 (6)

    Chcemy być wicedyrektorkom, w dniu 18-04-2024 15:10:58 napisał:

    Czy to prawda że jak zgłoszę się po wyborach do Pana Wojciecha to zrobi mie wicedyrektorkom szkoły w Palmierowie? Ma Pan muj głos.

    odpowiedz

    • 6 (6)

    Polonista , w dniu 18-04-2024 15:30:26 napisał:

    Do chcemy być vice-dyrektorem. Jak się nauczysz ortografii to dlaczego nie?

    odpowiedz

    • 8 (8)

    Koniec prl, w dniu 18-04-2024 15:56:09 napisał:

    Dokładnie. Niech się tak dalej aktywizują koledzy pana Mateusza i pana Henia. Brawo

    odpowiedz

    • 7 (9)

    Slabiutko :), w dniu 18-04-2024 15:58:55 napisał:

    Oj bardzo cieniutko spiewales na debacie Mateuszku :)

    odpowiedz

    • -9 (9)

    Lokals, w dniu 18-04-2024 16:26:40 napisał:

    Panie Wojciu można jakaś relacje z rozmów z firmą na 900 osób która pan ściągnie do Kcyni? Jeden post o tym był i cisza.

    odpowiedz

    • 7 (9)

    Ja, w dniu 18-04-2024 20:37:56 napisał:

    Tomku( że tak wrócę do wczorajszej wymiany komentarzy) pan Świerc, radny nowej kadencji, poparł Pana Niemczyka, więc mimo, że nie startował do rady z jego komitetu, to jednak go popiera. Więc 1-1. Ktoś będzie współpracował :) może i inni się przekonają.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -6 (6)

    Wyborca, w dniu 18-04-2024 20:53:32 napisał:

    Panie Wojtku spokojnie, jak nie uda się w Kcyni, to może partia pana wystawi na Prezydenta Inowrocławia. Może teraz uzyska Pan z 2% poparcia waszych ludzi.

    odpowiedz

    • -5 (5)

    Tadek, w dniu 18-04-2024 21:51:06 napisał:

    Tylko Stachowiak

    odpowiedz

    • 4 (4)

    PA, w dniu 18-04-2024 22:19:59 napisał:

    Wojtek Niemczyk Burmistrz gminy Kcynia

    odpowiedz

    • -3 (5)

    Mateusz , w dniu 18-04-2024 22:21:04 napisał:

    Na prezydenta tylko Ty Mateusz

    odpowiedz

    • -2 (4)

    Prześmiewca , w dniu 19-04-2024 06:10:40 napisał:

    Czy Iza skrytykowała już poparcie dla Wojtka ? Czy tylko poparcie dla Mateusza jest złe?

    odpowiedz

    • 5 (7)

    Koniec PRL, w dniu 19-04-2024 09:22:42 napisał:

    Po poście Pana Hemmerlinga mam jasność. Głosuje na Niemczyka!

    odpowiedz

    • 5 (5)

    Henryk , w dniu 19-04-2024 23:21:16 napisał:

    Brawo Tomasz Nowicki za poparcie dla Niemczyka,masz jaja

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Zdjęcia do dokumentów
35,00 złPLN
Prowadzenie kadr i płac dla firm
od 50PLN
Konstrukcje stalowe
Bezpłatne kontrolowanie sprawności zawieszenia
Bezpłatne kontrolowanie sprawności ustawienia świateł
Balustrady Bramy Ogrodzenia
Fotoobraz na płótnie 50x70
121,00 zł PLN
Budowa hal
0

38. rocznica katastrofy w Czarnobylu. Konsekwencje zdrowotne i środowiskowe

W kwietniu 1986 r. całym światem wstrząsnęła wiadomość o awarii #w Czarnobylskiej Elektrowni Atomowej położonej na terenie ZSRS, ok. 100 km. na północ od Kijowa. W efekcie błędów operatorów przeprowadzających jeden z testów oraz wad konstrukcyjnych reaktora jądrowego 26 kwietnia 1986 r. o godzinie 1:23 doszło do dwóch wybuchów.

(czytaj więcej)
0

Zafałszowane oregano. W przyprawie często znajdują się obce rośliny

Aromatyczne oregano ma wielu amatorów na całym #świecie. Jest to bowiem nie tylko popularna przyprawa, np. do pizzy czy dań z pomidorów, lecz także ceniony surowiec leczniczy i kosmetyczny. Niestety, badania wskazują, że oferowane na rynku spożywczym oregano często jest w mniejszym lub większym stopniu zafałszowane!

(czytaj więcej)
0

Dziś Międzynarodowy Dzień Psa Ratowniczego. Zasługują na uznanie

Pasja i wola działania zasługuje na uznanie! Dziś Międzynarodowy Dzień# Psa Ratowniczego.

(czytaj więcej)
0

Jak założyć łąkę kwietną? Otoczenie nabierze sielskiego charakteru

Kwietne łąki coraz częściej zastępują tradycyjne #trawniki. Składają się z barwnych, kwitnących roślin jednorocznych, bylin i traw. Dzięki nim otoczenie nabiera sielskiego charakteru, staje się odprężającym miejscem rekreacji, domem dla wielu pożytecznych zwierząt i istnym rajem dla zapylaczy! Zastąpienie trawnika kwietną łąką to oszczędność czasu i energii! Nie musimy jej regularnie kosić, nawozić i podlewać, aby cieszyć się jej urokiem przez cały sezon wegetacyjny.

(czytaj więcej)